damlakarel elisa2705 benimle aynı anda doğum yapan akrabam var onun ki yürüdü emeklemeden bizim ki hala bekliyo herkes deniyorum ama banamasın demiyor bu durum biraz canımı sıkıyor ne yalan söyleyim
madamlala Bizimdd aynı şekilde. Aynı aydalar ve emeklemiyor. Çok çabalıyorum öğretiyorum ama yok. Emeklenin birçok faydasının olduğunu söylemişti bir videoda. O yüzden bende takılıyorum bu duruma ister istemez. Başka ne yapmak lazım. 😔