OzgeSyr_ Cocuklarınıza pratik öğün olması için buzluğa neler koyuyorsunuz anneler ara öğün olur, mantı köfte falan koyuyorum da ben var mı başka tavsıyenız
OzgeSyr_ Omeraslan teşekkür ederim hingel ilk defa duydum snitzek ve nugget ı kendınız mı yapıyosunuz beyaz ete uzagım da biraz
Deletedmom_897 Omeraslan ya yufka böreğini nasıl atıyorsunuz ben pişirmeden koydum cozulene kadar 5 tepsi börek yapardım valla
Omeraslan OzgeSyr_ Evet hepsini kendim yapıyorum. Buzluğa atıyorum. Tavuk ve et döner de atıyorum onları yazmamışim😊