2 yaş 8 günlük dün akşam 6 da 2 kaşık pilav yedi o kadar bugün oldu öğlen 3 olacak saat daha ağzına 1 lokma almadı artık yesin midesine bisey gitsin diye abur çubur veriyorum yemiyor, meyve veriyorum yemiyor. Kaç doktora gittim aç bırak zorlama diyorlar ee 1 gün olacak nerdeyse aç ama yemiyor işte iştah açıkça şurup, balık yağı, b12, çinko herseyi kullandık yemiyor yemiyor. Süt mama falanda hiç vermedim. 4 ay oldu memeden keseli ne zaman yiyecek bu çocuk. Ben artık bebeğime hiç bisey yapmak istemiyorum kendime yapıp kendim yiyeceğim gerçekten yemek mi yediriyorum eziyet mi ediyorum belli değil komşular şikayete geliyor dövüyor diye @ama ne dövmesi 1 kaşık yedirmek için savaşıyoruz