Kitap_sever Kızlar öneriniz var mı saçlarımı boyatmak için açmak istiyorum ama yıpranmasını da istemiyorum öneri bekliyorum sizde bunu denedim işe yaradı gibi
Aerith Kitap_sever saç açmanın doğal bir yöntemi var mı bilmiyorum ben evde kendim açmıştım sonra boya yaptım ama ister istemez yıpranıyor maalesef ki. İyi bir malzeme almak lazım, saçlara sürekli bakım yapmak lazım bir de.
sevimliidostlarr Kitap_sever evde yaptım çok çok yıllar once mahvolmuştu turuncu gibi iğreçtii Kuaförde yaptırıyorum soguk sarı sevıyorum bence kuafor gıtmelısın
yagmurkokusu_ Kitap_sever valla ben geçen yaptım sen yapma siyahtan dönmeye çalıştım kuaföre koşa koşa gittim bir renk yaptı ama çok yıprandı tekrar başka bir yere gidio bir daha açtıracağım sarı yapacağım tam anlamıyla ama kısa kullanacağım saçım
Kitap_sever sevimliidostlarr ya saçımı sarı yapmicam kızıl olacak turuncu olsa bile kapatır diye düşünüyorum
Kitap_sever yagmurkokusu_ ya saçımı sarı yapmicam kızıl olacak turuncu olsa bile kapatır diye düşünüyorum
Kitap_sever ENERCII Kitap_sever ya saçımı sarı yapmicam kızıl olacak turuncu olsa bile kapatır diye düşünüyorum Böyle düşünüyorum
yagmurkokusu_ Kitap_sever kızıl yapacaksan olur hatta fazla açmana bile gerek yok saçı hafif açsan yeter boyayla açılıyor sonra