bestber Hastaneden hastaneye değişiyor demek ki,ama maalesef benim doğum yaptığım hastanede mama yoktu,iki gün bize illa da memeden gelecek süt diye direttiler,annem ısrar etti mama varsa getirin verelim çocuğa diye,ona rağmen hastanemizde yok mama,bebeğin babasını arayın alsın gelsin dediler.Hâl böyle olunca ben de alıp çantama koymak istiyorum.Nasılsa yine biz almış olacağız diye.Golden goat da çok duydum ve sma ile ikisi arasında kaldım ben de.İlk golden goat deneyeyim o zaman,eğer sevmezse sma ya geçerim olmadı.