perakus merhaba ikinci araba olarak gb pockit plus kullanıyorum bebek büyüdükçe arabayı küçültmek istiyor insan, avm veya düz şehirler için çok güzel ama Arnavut kaldırımında süremezsiniz engebelere çok takılıyor, pegasus kabine almıyor, bir de tentesi çok işlevsiz asla engellemiyor güneşi