Mavininyuztonu Kızlar oğlum da alerjik egzama var yediklerine aşırı dikkat etmeme rağmen gece boyu kaşıntıdan uyuyamiyor Bioderma krem kullanıyorum allerset şurup verdi doktor kullanıyorum siz neler yapıyorsunuz? Bebeğiniz kaşınıyor mu?
yerveyuzu Bizde de aynı sorun, süt ürünleri kestim zaditrn damla kullandık kortizonlu krem kullandık vucudu hafifledi şuan sadece nemlendirici ile devam ediyoruz ama kaşıntı son bulmadı bir türlü yüzünü çok kaşıyor özellikle Mavininyuztonu
dorukeskn Mavininyuztonu bizdede var canım alerjik bi çocuk ben ahtardan bi sabun aldım bide krem önce sabunla yıkıyorum sonra kremi sürüyorum geçiriyo tabi alerji olduğu şeyşeri yiyince yine oluyor malesef
Mavininyuztonu yerveyuzu oğlum yüzünü değil de karnını aşırı kaşiyor gitmedigimiz cildiyeci alerji doktoru kalmadı 🥺