Kızlar 43 günlük bir bebeğim var doğduğundan beri uzamış uzamış sarılık ile mücadele ediyoruz Hala geçmedi maalesef on gündür de vücudunda kızarıklıklar kusmalar arttı doktora gittiğimde süt ve süt ürünleri alerjisi olabildiğini söyledi anne sütü ve ek mama kullanıyordum mamayı kestim süt ürünlerini de kestim ama bu sabah kakasını da kan gördüm ishal olmuş çok moralim bozuldu Badem sütü içtim onu yapmış olabilir dedim benim gibi olan anneler nasıl bir yol izledi ne yapmam gerekiyor çok moralim bozuk