Bordo çantayı hiç kullanmadım Nişan bohçamdaydı sırt çantası sevmediğim için kullanmadım kızım oynarken 1 tane zımbasını düşürmüş bulamadım tek kusuru o içine eşya bile koymadım hiç. Siyah kullanıldı biraz ama oda temiz ve kusuru yok .deri etek 2 kez giydim birer saat falan kalmıştır üzerimde etekle rahat edemiyorum doğumdan sonra o yüzden satıyorum, tertemiz hiçbir kusuru yok 38 beden