Kızlar 3 ay önce düşük yaptım evde yapmıştım
Hastaneye gittiğimde doktor hepsini tek parca halinde düşürmüşsün içerde parca kalmamıs cok iyi demişti ama bir hafta sonra kesin kontrele gel demişti gidemedim acıkcası neyse hamile kaldım işte düşükten 3 ay sonra şuan 2 aylık hamileyim
Bir sıkıntı olur mu bebekte dfalan cok sıkıntı yaptım kendime düşükten kac ay sonra hamile kalınmalı