joyfulmom Kızlar testim pozitif çıkmıştı reglim gecikti bugün doktor ultrason da baktı yok dedi beta 0.08 çıktı yok dedi ona da ama sizce bu değerin artma ihtimali falan olur mu bebek düşünmüyorum tedirginim
ayseyusufalim joyfulmom betaya göre negatif ama testte nasıl pozitif çıktı acaba? İlk 5 dk içinde mi çıktı yoksa saatler sonra mi
Rabiiul joyfulmom basen testler yanıltıcı olabiliyor fakat mom da görmüştüm 4-5 çıkanlarda betayı tekrar vermişler değerleri yükselmiş
joyfulmom defnevedoruk 0-5 arası negatif biliyordum o yüzden tedirgin oldum ama 0 olunca negatif oluyormuş sanırım
joyfulmom ayseyusufalim hemen çıktı testte silik ikinci çizgi on gün önce ara lekelenme de olmuştu yerleşme kanaması mi diye düşünüyordum
ilenalemin Rabiiul ama sizinki 4,5 değil ki.0 larda zaten.Allah gönlünüze göre versin tekrar deneyin kan verin
ilenalemin joyfulmom e o zaman daha ne.sizin değeriniz 1 bile değil.benimki de 0.6 çıkar hep.kanda yanlış olmaz içiniz rahat olsun.
joyfulmom ilenalemin iki testte de pozitif çıkınca tedirgin oldum demekki bozuk testler denk gelmiş :)
sevgi618_ Beta değeri haftada iki katına çıkar hamilelik varsa bir hafta sonra tekrar kan verebilirsiniz . Ben bir hafta on günlükken öğrendim ultrasonda benimde gorememislerdi kese vs.
mutlukoala Bazen bazı kistler de beta değerini artırabiliyor. Kadın doğumcunuza gidip ultrasonla kontrole gidebilirsiniz
CeydaST mutlukoala 4bin üzeri ultrason ile görünüyor 0.08 ile imkansız zaten yok bu değer bu saate biraz olsun yükselirdi
Aysenur2019- Ben dünkü attıgınız testi görmüştüm hatta ordada negatif demiştim iikinciyi yaptım testte silik cıktı demiştiniz. yani beta degerine görede negatif
joyfulmom Aysenur2019- evet o test hataliydi ama ikincisinde bariz silik ama belli bir çizgi hemen çıkmıştı ama negatifmis çok şükür umarım regl olurum hemen tamamen rahatlarim