Merhabalar 17 aylık bebeğim var bir kaç gündür ishal doktora gittik acile bağırsak enfeksiyonu dedi biogaia falan verdi ne alaka anlamadım neyse bende yoğurttu kefirdi diğer probiyotiklerden falan zar zor vermeye çalışıyorum ancak zaten hiç iştahlı bir bebek değildi şimdi asla yemiyor ne yapcam bilmiyorum böyle birşey yaşayan var mı hiç aranızda ne kadar sürüyor bu durum