silaa66 eslem2 ya ben dırect nexus aldım da 1 kere kullandım 2. Kullanmam da buhar vermedi şuan serviste ama kullandığım zaman baya iyi güzeldi kızımın burnu tıkalı bekleki buhar makinesi gelsin 🙂
ayan95 eslem2 omron çok memnunum buhar çok güzel veriyor hatta eski modeli var omronun yeğenlerimde senelerdir kullanıyorlar ne bozulma ne buhar gücünde sıkıntı var bende yeni model aldım cok güzel
Esma-04 eslem2 Bizim kullandığımız makine var iyi güzel ama birde bu buhar makinelerinin sessiz olanı var bebek uyurken falan rahatlıkla tutma açısından çok güzel onu tavsiye edebilirim size.