Bugün nur hanımla 3. Günümüz bebeğim 3. Gününde neredeyse desteğe ihtiyacı kalmadan uyuyor ve aylardır peşimizi bırakmayan 30 dakikalık uykuları 1 saate çıktı daha önümüzde 1 haftadan fazla zaman var hem gece kalkışları azalacak hemde gündüz düzeni daha iyi olacak eminim hepinize tavsiye ediyorum 😍