Benimde göğüs uçlarım yara olmuştu hatta biri üç parçaya ayrılmak üzere gibi diğerinin içi oyulmuştu resmen ve bebeğim çok sık emdiği için iyileşmesine müsade etmiyordu yani düşün aralıksız 2.5 saat memede kaldığını biliyorum gün içinde birkaç kere. Ama sağım yapmakta yaraların kötüleşmesine sebebiyet veriyor genel cerrah doktoru ve danıştığım ebe öyle söylemişti o yüzden göğüs boşaltımını elle sağarak yapıyordum tabi bu sağım makine gibi yüksek cclere götürmüyor sadece rahatlamak içindi. Yaralar iyileşsin diye 1 hafta silikon uçla emzirdim sonra danışmanın önerdiği kremi sürdüm en önemliside bebeğin doğru kavramasıyla uzun bir süreçte olsa yaralarım kapandı seninde sağım yapıyor olman yaralarını kötü etkileyebilir istersen iyileşene kadar doktoruna danışarak mama verebilirsin