Yeni doğduğunda sutumuz az geliyor yada ilk gunler gelmeyebiliyor. Bebek beslenemedigi için idrarda ürik asit kristalleri yoğunlaşıyor. Emmeye başlayınca sütünüz artarsa ,bı kaç güne düzelecek merak etmeyin korkmmayin benim bebeğim dede oldu. Sütünüz hiç yoksa mama için doktorla gorusursunuz. Ama emdikçe süt artar bebek beslenir sıvı alır düzelir bol bol emzirin.