Elvinemine ben bebe bisküvisini evde kendim yapıyordum vermek istediğimde kurabiye gibi çok basit yapımı sen de öyle yap neden zararlı olduğunu aşağıya yazdım canım
Fabrikasyon sistemiyle üretilen bisküviler çok yüksek sıcaklıklarda fırınlanıyor ve bu da yağlardan “Akrilamid” denen bir madde salınımına neden oluyor. Ki maalesef bu madde de zamanla vücutta birikerek kanserojen etki yaratıyor
Trans yağ içeriyor ileride kalp damar tıkanıklığı yapabilir
ŞEKER çok miktarda içeriyor