Azra00 uygulamaya yedeklendiğine emin ol rehberi falan yedekle hepsini uygulamanın e posta ve şifresini unutma bide yeni aldığın telefona uygulamayı indir giriş yapınca yedekleri yükle gibi bişey çıkıyor ordan hepsini yeni tele aktarabiliyosun ben 2 yıldan fazladır kullanıyorum tel değiştirince böyle yapmıştım çok rahat oluyor