ibildere canım benim kızım da öyleydi. Kırk dakika uyutmaya uğraşırdım. 10 dk sonra uyanırdı. Uykusu olurdu ama uyumaya direnirdi. Ben o zamanlar akıl edemedim tüm hayatım onu uyutmaktan ibaret olmuştu. Büyüdükçe artık tükendim ve dönemine göre gündüz 3 uyku uyuyacaksa 2’ye, 2 uyku uyuması gerekiyorsa 1’e düşürdüm. Benim kızım 9 aylıktan beri tek uyku uyuyor. Her şeyimiz düzene girdi. Birbirimizi boşuna hırpalamıyoruz. Demek ki uyku sevmiyor. Ben de sevmem. Bana benzemiş bu çocuk diye kabul ettim. Ben hastalıktan kırılsam gündüz uyuyamam.
Uyku sayısını azaltınca 15 dk uyumayan çocuk 40 dk uyumaya başladı. Sonra 1 saat sonra 2 derken bıraksam 3 saat uyuyor şimdi. 2 yaşına yeni girdi