esratr1 benim kızım da öyleydi ve kakası yeşildi suluydu sümük gibi kan da vardı pazartesi kan ve kaka tahlili verdik sonucunu pazartesi göstereceğim bugün aşıya sağlık ocağına gitmişken aile hekimine sordum sonucumuza bakar mısınız diye kakasında enfeksiyon görülmüş moralim bozuldu benim de yani ne demek bu ne yapmam gerekiyor bilmiyorum probiyotik al dedi gaz damlası verdi içinde probiyotik var diye, canınızı sıkmayın aklınıza takıldıysa bi kaka tahlili verin 🫶🏻