D_deniz Küçük olduğu için Astronot mont alın, ben o aylarda astronot kullandım dışarıda uyudu soğuklarda yürüyüşe çıkardım hep, üşüme sorunu olmadığı için çok rahattım. Montta ayakları bacakları üşüyor mu derdi var bence ayına uygun alın, astronot montlar zaten büyük oluyor.