arkadşlar iyi geceler Bebeğim şuan 14 aylık dün kuru öksürüğü başladı hemen elma çayı yaptım ılık içirdim gece ayağının altına zeytinyağı sarımsak sürdüm gece baya rahat uyudu çok sık öksürüğü olmadı ama yinede yaptım. Bugün ise öksürüğü gelmeden önce yutkunuyo daha sonra öksürüyo sanki balgam varmış gibi sürekli yutkunuyo. Bebeğim ne zaman böyle öksürse hemen balgama çeviriyo. Şuan dişte çıkarıyo siş çıkarma döneminde de bu şekilde olurmu ? 3 gün sonrada şehir dışına çıkacağım yani zaten gideceğiz diye bi aksilik yaşayacağımdan korkuyodum başıma bu geldi. Hemen ilaç kullanma taraftarı değilim ama gerçekten öksürüğünü kesecek 3-4 güne toparlayabilecek ne önerirsiniz doğal