Ben hep bakara suresi ya da inşirah suresi dinlerdim rahatlatıyor gerçekten 10 15 dakika balkona çıkar ya da pencereden bakar hava alırdım iyi geliyor. Düşünceni rahatlatmaya çalış bir şekilde geçecek böyle düşün. Sana yardımcı olacak birileri var mı yanında?