sudeshn kızım 4 ayına girecek doğduktan sonra 10 gün nasıl geçti kız o gün bugündür ağlıyor sebepli sebepsiz ne ayakta sallarım durur ne ana kucağında durur oturduğum yerde kucağıma alsam durmaz yabancı biri gelsin ağlar ben misafirliğe gitsem ağlar ve bugün sabah 9:20’den belli sallıyorum ki 1 saat uyusun da ben de uyuyayım diye ama 5 dk da bir uyanıyor 4 yaşında da bi oğlum var bugün babası götürdü bi umut biraz uyurum diye hayal kurmuştum