Sedanuraydnata Kızlar bebeğim 2340 gram doğdu 36 haftada ❤️ 23 günlük sadece anne sütü ile besleniyor gözle görülür fark var gibi kıyaferlerde falan 🙊 çok heyecanlıyım acaba kaç kilo olmuştur 🤔🙊 bide az kilo almışsa mamamı ver diyorlar 😬
Rasev Sedanuraydnata canim benimde sutum iyi ama mamada veriyorum bazen simdi antibiotik vurdurdugum icin emzirmiyorum mama veriyorum
Damlaaai Bu ay sadece gunluk 18 gr almis 30 gr almasi gerekirken ben sutum cok yok mamaya basliyim dedikce kadin emzirme danismanina yonlendirdi . Merak etme direk mama demezler sutun iyiyse yetiyosa verme saglikli olsun cok kilolu olmasi onemli degilki canim
Sedanuraydnata Damlaaai valla sütüm bence iyi canım yeterli geldiğini düşünüyorum ama okuduğum yerlerde takviye diyorlarmış hemen