SweetMom__ bizim de 9,5 aylık, ben de eline vereyim kendi keşfetsin yesin istiyorum ama etraf battıkça sinir basıyor ya:(
bugün aldı eline kaşığı salladı heryere yemek saçıldı, önüne parça parça bişiler koyayım kendi ağzına götürür mü acaba diye de deniyorum, ama herşeyi ağzına sokan bebek, yemek olunca kendi ağzına götürmüyor, saçıyor etrafa elinde eziyor etrafa atıyor falan. bilmiyorum nasıl olacak