Merhaba kızlar. 42 günlük bebegim ve bi 10 gündür Bebegimin yüzünde alerji gibi bi şeyler çıktı. Bi yandan isilik gibi de duruyor ne oldugunu anlamış degilim. Sadece yüzünde var, kızarıklığı gidince minik minik beyaz pütür gibi duruyo ama kendini sıktıgında kızarıyo kaşlarına kadar öyle oldu. Doktorumuz hametan verdi ama hicbir ise yaramadı) Yaşayan var mı?