Çocuğumu günlük parka çıkartıyorum çıkartmaz olaydım oradaki çocuk değil deccallerden küfür duymuş biz yanında salak aptal kelimeleri bile kullanmıyoruz iki gündür anne usupu die evin içinde dolanıyor kızıyorum bu sefer anne usupu anne piç diyor kötü bişi olduğunu açıklıyorum yok yine aynı tekrar kızıyorum bu sefer sessizce ama daha çok söylüyor bunu hemen unutması lazım nasıl unuttururum bilgisi olan var mı yakında ananı biplicem derse hiç şaşırmicam çünkü bu kelimleri çocuklardan çok duyuyor ne yapacağımı şaşırdım işe başladığımda kreşe vericem ama herkese usupu diyor camdan çocuklara da aynı şekilde bağırıyor