selam, bildiğiniz üzere hamileliğimden beri çalışmıyorum evdeyim ve haliyle çocuk bakıyorum. Eşim çalışıyor ama çocuk masrafları, kira, fatura derken biraz zorlanıyoruz sayfada da görmüştüm bi uygulama varmış alışverişlerinde iade veren neydi o acaba bi birlen varsa yardımcı olabilir mi bana? Az çok demeden 100-200 lira bile olsa ev ekonomisine katkıda bulunmak istiyorum.