Rachelgreene Merhaba kizlar. İki yaşında kızımda reflü var .Doktorumuzun tavsiyesiyle bazı besinleri kestim ve gastrotus şurup kullaniyorum. Acaba aranızda çocuğu reflü olan, şunu şunu kullandım geçti ya da azaldı diyeniniz var mıdır ?
blogbyirosh Rachelgreene merhaba şuan durumunuz nedir acaba ne zamandan beri war bu durum bizdede 1 yaş sonrası oluştu kilo düşük die mamaya basladık bilmşyorm tetikledimi ama 1 ay sonra mama sonrası kusma daha snra arada yemek yerken kusma suanda ise Öğürme yemek yerken geğirme yerken gazını cıkarma gbi durumlar var ve zor yutuyor gbi iştah zaten yk
wish1910 Bizde de var hep iştahsızdı kusma vs yoktu ama gulup gulup ses çıkarmaya başlayınca anladık yutkunma hareketi yapyordu sürekli acaba sizlerde gelişim geriliğine sebep oldu mu kiloları nasıl
blogbyirosh wish1910 merhaba suan ne durumdasınz acaba bizde yemek yerken geğirme Öğürme oulyor kusacak gbi su ile geçiştiriyorummm hep öğürüyor cok fazla bsey yerken zorlanıyor katı reddediyor
wish1910 cemile161_ mide ilaçları demir ve b12 emilimini azaltıyor ya kan tahlili yaptrdınız mı son zamanlarda merka ediyorum etkisi oldu mu
wish1910 cemile161_ biberon reddi yenidoğan döneminde yatınca boğulur gibi oluyordu aklımı kaybedicektim iştahsızlık kilo problemi ve bir yaşından sonra yutkunma sesi çıkarmaya gulup gulup yapmaya başladı öyle anlşıldı
wish1910 cemile161_ ağız suyu çok akıyor dişle alaklı diye düşündüm hep ama hıçkırık ve geğirme olması gerektiği kadar var