kelebegiminannesiyim normal dogum yaptım ıkısınıde aynı anda emzırdım ıkız gıvı dusunun ama tabı buyuk olan daha anlıyo edıyo ıkız olsa daha zor ama kucuk abı abla oluyolar duygusal acıdan mısal oglum onun dogumundan etkılendı belkı bılmıyorum ıcıne kapanık kucuk yasta anneyı paylastı herseyını paylastı aslında ama bırbırnı sevdıklerı sarıldıkları bıse yeseler bıle asla ıcıne sınmez ıkısınınde o hallerını gorunce ıyıkı dogmuslar dıyorum