BENOYLEUYGUNGORDUMM eda_ece00 offff o bitsede başka bişey başlıyo yani öyle çok da beklentilere girme hayal kırıklığı yaşarsın:)
ilenalemin minikkurabiyee Winner Cadisilae Lunaaaaa ebru171_ efelinamoms Postu açan şahıs, üsttteki yorumu okursanız ‘bi sazan daha ’ diye bir cümle kurmuş benim için.yani bu hadsiz arkadaş açtığı posta düşecek sazanları beklemiş.sizler de potansiyel sazan olarak güzel güzel arkadaşa cevap vermişsiniz.benim gibi olumsuz yorum yapanlara da sazan diye belirtmiş zaten.ahlak yoksunu.
minikkurabiyee ilenalemin canım ben öyle bir tabirde bulunduğunu görmedim ilk başta şuan sen diyince fark ettim benim kızımda 8 aylık huzursuz olduğu için cevap verdim zaten ha burada cevap verenlere bu şekilde diyorsa o da onun terbiye yoksulu olduğunu gösterir
Lunaaaaa ilenalemin böyle tipler istemedikleri cevap alınca R yaparlar sıkıntı değil, bu tip insanların düşüncelerini çok kaileye almıyorum ben ne dediği çokta önemli değil
efelinamoms ilenalemin haklısınız ama malesef ben hep olumlu yorum yazarım yani birine kötü laf söylememek için dikkat ederim herkes kalbinin ekmeğini yer 😊
ilenalemin ebru171_ böyle terbiyesiz insanları gördükççe çıldırasım geliyor ya.etrafındaki insanlar kim bilir nasıl katlanıyor
ilenalemin minikkurabiyee olumlu cevap verenlere işine geldiği için bişey demiyor,olumsuz bişey yazdıysanız terbiyesizleşiyor.ne gerek var bu şekilde davranmaya dimi.terbiye diye bişey var umarım çocuğuna bu terbiyesizliğini yansıtmaz .
minikkurabiyee ilenalemin yani burası çok tuhaf bi platform herkes işine geldiği gibi davranıyor evet doğru değil çok haklısınız umarım