Hanımlar oğlum 13 aylık ve kafam o kadar karışık ki. Şuan bu yaşta ne yapabiliyor olmalı ya da ne yapabilir, ne öğretebilirim? Mesela çatal kaşık ne zaman tutması gerekir ne zaman başlanabilir? Ya da ne bileyim boya yapmak (Şuan boyaları yiyor) sandalye de oturmak mesela (Şuan sadece yürümek istiyor çok hareketli bir yerde asla durmuyor) yani böyle size ışık tutan kitap falan var mı? 2 yaşta çocukları görüyorum kendileri oturup kahvaltı ediyorlar mesela? Ya da bisiklet (globber) kullanıyorlar. Yani sanki benimki 2 yaşta bunları yapamayacak gibi geliyor 🙈 bu kadar çabuk mu öğreniyorlar. Çok karışık oldu ama belki kafamdaki düşünceleri anlayan birileri çıkar 🥲