MilanBerken evet bana kardiyoloji doktorum çarpıntı ve kas ağrılarım için tavsiye etmişti kullandım. Yüksek tansiyonum vardı ona da iyi geleceğini söylemişti. Hemen hemen bi kutu bitirdim ama bi etkisini görmedim açıkçası. Benim süreç o zamanlar çok sıkıntılıydı. Size iyi gelebilir doktorunuz tavsiye etmişse deneyin