meryeminannesiii1 10 aylık kızım var son 1 haftadır sürekli hiç bir sebeb yokken ağlıyor huysuzlanıyor çok yoruldum yani dişte olabilir ama sürekli ağlamaklı bir halde ne yapacağımı şaşırdım
gamze2535 Benim 7 ye giricek durum aynı hiçbir şekilde memnun edemiyoruz alt dişleri çıkardı üst çıkacak diye düşünüp kendimi avutuyorum