Slmlar bebem 8 günlük kılo alımı gayet güzeldi 2 günde 200 grm vermiş bebeım memeden yarım saat zor ayrılıyor nsl kılo veriyo anlamadım doktorda çok emdiği için kılo vermiştir dedı anlam veremedim meme sonrası mama takviyesi yap dedı mamayada bulaşmak istemiyorum lütfen yardımcı olun ne yapmalıyım