Kizlar kızım ek gıdaya geçiş yaptığından beri zaten çok sıkıntılıydık hep ek gıdayı reddetti 8 ve 9. Ay arası düzeldi şimdi 10 buçuk aylık ve son 1aydir doğru düzgün hicbirsey yemiyor aşırı üzülüyor ve ağlıyorum hergun mamada içmiyor sadece anne sütüyle doyarmi 10 buçuk aylık bebek ya yaşayan varmı bu durumu gectimi lütfen moral verin gerçekten kafayı yicem