Kızlar eşimle tartısma oluyo artık sizinde fikrinizi alayım bebeyim mamayla besleniyo uyanmadıgı zaman 12 saate yakın aglamıyo ara mama vs vermiyorum 10 da yediyse uyanana kadar gibi ama bu olay oldu evde ilgisizlıge kadar gitti doktoruma da yazıcam birazdan sizce dokunmamalı mıyım bgn 9 da uyandırdım mesela uyuyodu çocuk 10-12 saat aç kalabilir mi uyanmazsa bebiş 150 mil mama ile sadece aksamdan