busragunesm Bebeğim 11 aylık hala ayağımda sallıyorum kendi kendine hiç uyumuyor, bazen sallayarak bile o kadar zor uyuyor ki . Nerede yanlış yapıyorum sizce normal olanın bu olduğunu zannetmiyorum
yaseminligunler busragunesm kime göre neye göre normal değil bebeğe göre şekiillenir hayat korkutmak gibi olmasın ama 13 ay kucagımda memede sallayarak uyuttum sonrasında 33 aya kdr ayakta salladımm
LadyGaddar busragunesm Benim bebegim 13 aylik beşikte sallıyorum gerçekten çok zor uyuyor saatlerce uyutmasam kendiliginden uyumaz Desteksiz ogretmedigimiz için olabilir
aybarsbebekk busragunesm mamasını veriyorum zaten mayışıyor kucağıam alıp birkaç dakika pış pışlayıp bırakıyorum. Uyuyor öyle. Bazende uykusu oldugu halde uyumuyor ya o zamanlar ayagımda sallıyorum mecbur. Ama gece uyandıgında sallanmak istemiyor çok şükür kendi kendine geri uyuyor. 7,5 aylık
Zumra_Fatma busragunesm bazen yanina uznairsam bana sarilarak yatiyor yuzum yuzune degecek sekilde bazen kendi kendine uyuyor genelliklede ben ayagimda salliyorum ama hafifcene hizli hizli sallamam sallayincada uyumaz cok hafif sallqrim o kadar
kahvekolik_ Kizim 7 aylik, zaten yatacagi zamani biliyor artik los isik mamasini veriyorum ayagimda 5 dk salliyorum uyuyor. Ama yatagina biraksa kendi kendine uyumaz.