kubrasahii oğlum 10 gün sonra 1 yaşına giriyor azı dişleride cıkıyor öfke nöbetleri ağlama krizleri geceleri uyanıyor ağlıyor sabah gülerek uyanana bebeğim ağlayarak uyanıyor 12. atağımı diş sancısımı anlamadım yoruldum artık🤦♂️🤦♂️
Bebislerhakkinda kubrasahii 12.ay atağı ve dış sancısı beraber yasiyorsunuz 1yas 1haftaliktan sonra düzeliyor bir sure ama sonra yeni bi atak var yine .iştahsızlık olabilir yemesi için zorlamayın sevdiği şeylerden yapın garanti olsun sizde strese girmeyin geçici cunku
EbruBoluKaya Aynı durum bizde de var inşallah ataktır da geçer gerçekten çok zor. Bide üstüne hiç birşey yemiyor baştan beri sadece anne sütü gidiyor bizim de 10 gün sonra 1 yaşımız olacak