Kızlar karın ağrım var ishalim afedersınız ondan dolayı mı hıssedemıyorum bılemıyorum ama bır anda kesıldı hareketler tekmeler çok nadır hıssedıyorum ıkı gündür
Gündüzde ben hareket etsem dahi olurdu sert hareketlerı
Gece rahat durmayan benı uyandıran şeyler bugün ustelık hıc olmadı sureklı takıp ettım ama yok
Küçük küçük şeyler oldu sadece
Ayaklarımı karnıma cektım tatlı yedim ama ıkı gün oncekı etkıler yok ben anlamadım
Öğleden sonra doktora gıtmeyı düşünüyorum ama sizlere sormak istedim