farelikoyunkavalcisi pembeayakkabilikiz mustela şampuan iyi ama kremi çok değil onun yerine bioderna atoderm çok daha iyi ikisini de denemiş biri olarak söylüyorum
Sgrkytyg pembeayakkabilikiz bioderma atoderm kullanıyorum bebegim 1 ayşıkken cilt kurulugu basladı onla düzeldi hala kullanıyoruz ben memnundum
pembeayakkabilikiz farelikoyunkavalcisi stelatopia mustelaya bağlı bir şampuan mı acaba . Biz doğduğundan beri mustela krem kullanıyoruz kızarıklıgı alıyor ama kuruluk hıc gecmedı.