6 aylık olduk heralde ilk 2 ay falan bir yatırdığımda 2 3 saat uyumuştur. O kadar bıktım ki her şeyden gece gündüz sadece çocukla ilgileniyorum kendime asla vakit ayıramıyorum. Böyle olunca aslında onunla da kaliteli zaman geçiremiyorum. Yatırıyorum 20 dk max sonra uyanıyor o kadar sinirleniyorum ki tekrar uykuya da dönmüyor 1 1.5 saat sonra tekrar huysuzlanıyor uyumak için sonra tekrar aynı 2 3 saat bile ayakta tuttuğum zamanlar oldu yine de asla uzun uyumadı 1 saat bile uyusa razıyım var mı işe yarayan bir öneriniz