Ayserose Bugün 2. Günümüz arkadaşlar memeden kestim tek seferde.bu gece de ilk geceydi çok zor geçti zor sakinleştirdik şimdide sürekli gelip meme diyor. Süreç nasıl ilerliyor kaç günde alışır böyle de çok üzülüyorum ya ama onun iyiliği için yine herşey 🥲
Golf Ayserose önceden geceyi kesmemiş miydiniz? Ben 16 aylikken geceyi kestim 2 gündür de gündüz de vermiyorum arada bir geliyor istiyor ama dikkatini dağıtıyorum falan gece kesmesine de 3 günde alismisti istikrarli olup vermemek lazım ne kadar ağlasa da . Ben su ile ikna ettim hep
Damlafatma Ayserose ilk bir kaç gün zor geçiyor ama her gece bir öncekinden daha iyi oluyor. Biraz sabır gerektiriyor. Bir ayda tamamen unuttu benim kızım. Pipetli suluğunu verdim sürekli onunla geceleri su içti yatarken de içebildiği için onu meme yerine koydu biraz. Benim en büyük yardımcım pipetli suluğumuz oldu. 2 ay oldu geceleri hala çok uyanıyor su istiyor sulukla birlikte uyuyor tekrar. Suluktan su da dökülmüyor sürekli yanımızda
Ayserose Golf benim kız fazla inatçı tabi birde hayat standartlarından ötürü gece kesmeyi denedim başarılı olamadım maalesef 18 aylıkken kesmeyi düşünüyordum zaten tamamen 17 aylık oldu direk kesmek istedim
Golf Ayserose ben 2 yaşını bekledim tamamen icin 25 aylik oldu benimkinin daha akli eriyor tabi ki. Önemli olan net olmak bence ne kadar ağlarsa ağlasın dillendirirse dillendirsin pes etmemek lazım. Çocuklar bir kere açık nokta buldu mu daha zor olur
Ayserose Damlafatma hadi yaa halen mi kalkıyor 🤦🏽♀️ umarım böyle bişey yaşamam çünkü emmekten uyumadığı için kesiyorum
Damlafatma Ayserose benim kızım da çok uyanıyordu 2 yaşına kadar sabredip emzirdim ama dişlerinde siyah lekeler olduğu için ben bıraktırdım. Yemek yemesi biraz daha düzeldi bir de. Siz zaten başlamışsınız artık geri dönmek daha çok yıpratır sizi belki de. Ama emzirmeyi bıraktırdıktan sonra vicdan azabı yaşadım ara ara diş çıkarırken. Bir süre daha emzirsemiydim acaba diye çok düşündüm. Annelik galiba bu hep vicdan azabı olacak
Ayserose Damlafatma bizim diş miş fark etmiyor her gece en az 2-3 kere uyanıyor uzun uzun emiyor geri dalamıyor uykusu açılıyor emmekten falan inanılmaz bir döngü
Ayserose Damlafatma yaa ona kalırsa ben şu an bide önümüz kış gerçekten emsin diyordum yani o kadar istiyordum ki 😥 ama geceleri hem yerde yatıyoruz aylardır sırf çok emdiği için o ayrı kalktığında emip hemen dalmıyor tekrar sallıyorum en az 1 saat sürüyor o da yani inanamazsınız 1den 3e kadar falan bu serüven oluyor sırf emmesi için. Ee sabaha uykusuz destek görmemiş sinirli bir anne olarak uyanıyorum bu psikoloji beni çok yıprattı artık