zehra15 Nezle olduğu için imuramin zero kullaniyoruz(soğuk algınlığı içinmis)birde sambucol veriyorum (c vitamini) Bunlar yapmış olabilir mi
LadyGaddar zehra15 Sanmam Sadece 1 tane mi var sağlık ocağına göstersen yardımcı olurlar Üstte ciksin
ayseguldogan 1 tane var ise sadece anlamak çok zor ama aklınızda kalacağına bi sağlık ocağına gösterin isterseniz