vrmylm Merhabalar, bebeğimde iki gündür ara ara öksürük var ateş vb olmadı. Sık sık emziriyorum burnunu temizliyorum. Başka ne yapabilirim? Doktora gidince bir ilaç vb şurup veriliyor mu?
yagmurhiracan vrmylm benimde aynı 28 günlük ara ara öksürüyor hapşırıyor doktor normal dedi ama 2 gündür sanki sırtı hırlıyor gibi bugün başka doktora randevu aldım ona götürücem
vrmylm yagmurhiracan geçmiş olsun evet hapşırık da var sık sık öksürük te ara ara. Çok endişeniyorum ben de. Allah iyilik versin evlatlarımıza
lamiakus vrmylm yani yeni doğan bebekler ufak bi tozda öksürüğ hapşıyor benim bebeğimde öyleydi . Hırıltı varsa doktorluk işi var. Hırıltı yoksa ateş yoksa . Nefes alıp vermesinde sıkıntı yoksa. Hapşırma öksürme genelde toza karşı oluyor.