Selam anneler. Benim kızım 3.5 aylık 3 aya kadar gündüz uykuları iyiydi 2-3 uyku uyuyor bunlardan birinde mutlaka 2-3 saat uyuyordu şimdi en fazla yarım saat uyuyor uyanıyor. Hatta dün çok yordum öyle uyusun dedim daha beter oldu. Sizinkiler nasıl ne yspabilirim neden böyle olur yardımcı olun lütfen 😔😔