Oğlum 2 aylık normalde çok güzel ve severek emiyordu. Bu gece uyurken emmek için uyandı ve asla emmiyor deliler gibi ağlıyor almıyor ağzına memeyi. 3 kere aynı şeyi yaşadık uyudu uyandı ona rağmen hala deli gibi ağlayıp memeyi ağzına almak istemiyor. Ne yapmam lazım ? Asla istemiyorum memeyi bırakmasını