Hn-123 öyle canım bir kere anne olunca oluyorsun öyle hafif huniliyiz 😊 Ama mesela bende şöyle bir korku arttı. Oğlum 10 aylıkken nöbet geçirdi ateşle,hepsi 3dk içinde oldu ev-hastane vs. 3gün yoğun bakımda yattık.Boynu elleri yüzü normal sıcaklıktaydı ama kasıkları koltuk altı bir anda 39-40 derece olmuştu.Kucağımda titreme kasılma yaşadı.Nöbet dediler bize.
Hastanede uyansın da tepki versin,hiç olmadı ağlasın evladım demiştim.Ağlamasını isteyecek kafaya gelmiştim.
Ondan sonra hep bende şey oldu,ya gene tekrarlarsa? Gece olursa farketmezsem? Öyle mi böyle mi...
Sonuç: ne gaz sancılı günler,ne diş ağrıları,emzirmede yaşadığım sorunlar hepsi devede kulak kaldı.Böyle panik bir şey oldum,günde 1-2 saat ancak uyuyabiliyorum 5 aydır.3-3,5 yaşı bulana kadar diken üstündeyim elimde değil.
Evlat acısı çok ağır bir şey.Rabbim hiçbir anneye yaşatmasın,10 tane yavrusu olsa kaybettiğinin acısı ömür boyu kor ateştir ciğerinde.
Allaha sığın kuzum,duanı etcen tedbirini alcan öyle.Büyüdükçe korkular da değişiyor.Minikken kusarda boğulursa diye korkardım,şimdi evde koşarken kafa göz yarmasın diye korkuyorum mesela.
parkta belki 10 kere düşmüştür,hep ben oğlumdan çok ağlıyorum gizli gizli😂