Kızlar kızımın( 1 yaşında ) ateşi 38.8 lerdeydi hastaneye acile gittik doktor muane etti yüksek ihtimal diş dedi bizde dişten şüpheleniyorduk zaten ama içiniz rahat edicekse kan idrar alalim dedi bende tmm dedim çunku başka türlu asla rahat etmezdi.kan idrar verdik sonuç cıktı.sonucu başka doktora gıstermek zorunda kaldık.CRP degerinde referans arakigi 0.5 bizim 9.29 çikti yanu az bisey enfeksiyon var dedi ufak bisey.ama ateşin dişten mi bu enfeksiyondan mi oldgnu anlayamam antibiyotik yazim elininde bulunsun dedi 37.5 geçerse antibiyotik ver dedi geçmezse 6 saat arayla calpol dolven dedi.sorum şu sizce antibiyotik vermelimiyim????bu kadar az bir deger yüksekligi( crp içjn) bu kadar ateş yaparmi.bana mantikli gelmiyor.veresim yok ama ikilemde kaldım ginede siz nediyorsunuz?